diddler Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 om någon har det så undrar jag: 1: vad gör CLv? 2:ibland kan jag inte skicka ut så många monster/vapen som jag brukar (ingen har använt nåt assist card eller nåt som påverkar) varför? 3:hur får man mer quests på free mode? skulle bli väldigt glad om jag fick svar på en fråga och om jag får svar på mer så blir jag ju förstoss gladare :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diddler Skrivet 22 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 snälla svara snälla snälla :unsure: :unsure: :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 jag tror inte så många har det spelet...alla fall inte jag,ska göra det när jag skaffat bredbandsadapter till GC'n Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diddler Skrivet 24 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 ok :( svaren finns inte på nån sida jag hittat eller manualen så jag ger 20 poeng för svaren Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg