Hoppa till innehåll

Tekken3 fusk ??


oden_999
 Dela

Rekommendera inlägg

Finns det inget fuska så man kan få fram alla gubbarna på en gång jag har inget minneskort än så jag orkar inte spela fram alla gubbar varje gång jag spelar ??

 

 

Det finns inga koder... men annars kan du ju köpa ett fotbollströja minneskort på ginza för 29 :- eller nåt sånt...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det finns ett sätt skaffa en demoskiva tror det är eurodemo 34 så kan man få alla gubbar för man tar allt med den utom en film vilken säger jag inte så du får lista ut det själv och gunjacks film måste du få den bra på för man får den dåliga

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men asså ett minnes kort kostar inte så mycket.. jag köppte mitt för 50 kr oki att det var begagnat men jag menar det funkar ju lika bra...

Gå till en spel afär där dom har begagnade spel och sånt där hittar du säkert.. så slipper du spela om hela tiden... 8)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
Men asså ett minnes kort kostar inte så mycket.. jag köppte mitt för 50 kr oki att det var begagnat men jag menar det funkar ju lika bra...

Gå till en spel afär där dom har begagnade spel och sånt där hittar du säkert.. så slipper du spela om hela tiden... 8)

 

men jag köpte ett på ginza för 29 :- det var lika stor storlek på det som på ett vanligt kolla på playstation kategorin på www.ginza.se

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Finns det inget fuska så man kan få fram alla gubbarna på en gång jag har inget minneskort än så jag orkar inte spela fram alla gubbar varje gång jag spelar ??

 

 

Det finns inga koder... men annars kan du ju köpa ett fotbollströja minneskort på ginza för 29 :- eller nåt sånt...

 

 

men det minneskortet e ju inge bra ens ju kompis köpte det det typ sluta fungera för han!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja det e sant jag ger dig bara tips köp aldrig o-orginalt minneslort dom kan ge virus till tv-spelen tro mig detta e sant som min gamecube fick virus i 3mån jag fick hålla på och byta minneskort hela tiden asso o-orginala men sedan när jag köpte ettt orginalt så funkade det så viruset var borta det låter konstigt men ändå sant så om du ska köpa minneskort köp begagnat eller vad som helst bara det e orginal

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...