Zelda_11 Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 heej jag vill ha hjälp med zelda majoras mask....kan nån guide leda mej igenom HELA templet? :o det vore bra alla som vet vad man ska göra kan ni skriva det då? och man ska juh fånga alla faris och ge dom till en tjej vad får man av henne då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 vilket tempel? det finns 4 st... här är en länk till en guide, bläddra ner lite grann så ser du den... http://www.fuska.se/fusk/visafusk.php?fusk=2147 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Man kan även kolla en låång version i tråden Komma till Snowhead!Jag kommer inte upp i "Goron"bergen!Efter en sida eller två så kommer det heta ämnet om templet upp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 mm..instämmer..det finns en hel del andra trådar också.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelda_z Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 du kanske visste det men du ska göra låten goron lullaby som goron link ;) :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 det är samma sak när man ska komma in i Great bay och Woodfall temlpe, Då ska man spela den som Zora/Deku link Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 mm..instämmer..det finns en hel del andra trådar också.. Jag tipsar ofta om min första tråd eftersom man får veta mycket olika i den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg