Hoppa till innehåll

Masker Hjelp!

zelda_z

Rekommendera inlägg

har någon av er couple mask eller mask of thrut jag fattar inte vart alla spindlar är i spindel grottan vid deku palace snälla säg om ni vet jag har tittat på fuska men jag fattar inget :( <_< :unsure: :cry:

jag har alla masker..

Couples mask: Klara Kafeis och Anjus uppdrag i loggboken, sen ska du till Sakoons hideout som är vid vägen till Ikana canyon

Mask of truth: du har kanske glömt att sätta kryp i hålen på väggen...det finns Soft soils på väggen du kanske missat..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

all night mask hur får man 500 kronor jag har bara 200kr som högst <_< <_< :(

Du måste få den större plånboken som rymmer 500 rupees och det får du genom att hitta alla spindlar i spindelhuset vid Great Bay. Det måste vara på dag 1 så spela song of time baklänges och varpa dig dit det första du gör på dag 1. Det är ganska knepigt att hitta alla spindlar men försök med allt, som att goron-banka på alla krukor och kolla efter hål i väggarna, kolla upp i taket och bakom spindelväv et.c. Man hör på ljudet om det finns spindlar kvar i ett rum och det kan vara till viss hjälp.

I spindelhuset vid Deku palace behöver man en magisk böna och en hel del småkryp för att locka ut alla spindlar. I getingboen uppe i taket finns det en del spindlar och bakom några möbler i biblioteket m.m. Det var dock mycket lättare i spindelhuset vid Deku palace än i det andra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Jjhelm:Sakoon är väl han tjuven?

Jaja, men det ligger i den spök stället... ifall du går till höger direkt när du kommer in i spök området så ser du tjuven springa... HAN FÅR INTE MÄRKA DIG!!!

Ifall han gör det så går han inte till sitt hemliga ställe...

NOTE: Är det bara jag som tycker att Majoras Mask är läskig då och då?

Tex. när han mumien kom från garderoben bara "uhhh uhhh"

Jag blev SKITSKRAJJ!!!

Har alla masker också. Couple Mask, hjälp Anju och han Kafei (eller var det nu var)

Den kan vara OTROLIG SVÅR!!!

Den andra är det bara till att leta och leta! Efter spindlarna...

Den night mask hm... ja just det! Gå till havet, där nånstans ska det finnas en annan ställe där du ska leta efter en massa spindlar, ifall du klarar den så får du en ÄNNU större rupee påse (500 rupees)

När du har fått alla masker så är det den SISTA ULTIMATA MASKEN!!!... När du går till månen så är det så att det finns en massa springande barn... prata och ge antal masker sen klarar du "minibanan" sen får du betala med maskerna igen...

Gör så med alla masker förutom han som har majoras mask... När du gjort så till alla så får du den masken (prata med han majoras mask)

Den ultimata masken gör så att du blir lika stor som den stora link, samma röst men kan tänka mig trippel så kratigare... ett par slag och bossen är död. Men du kan bara använda den i ett speciellt rum, bossrummen.

Förresten vem är Majora? Jag såg honom i en av Zelda spelen men kommer inte ihåg vilket...

Redigerat av Kite
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...