zelda_z Skrivet 5 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 jag har just gåt in i sakoons hideout och har klarat det med soul mask men jag fick inte couple mask vad ska jag göra??? :( :( :( :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelda_z Skrivet 5 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 oj jag glömde att tala om att jag har klarat deku palace s spindel grotta :D :lol: :rolleyes: :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelda_z Skrivet 5 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 hjelp någon snälla :( :( :( :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 Du ska gå till Stock Pot Inn till Anjus rum på andra våningen första dörren rakt fram. Vänta där med henne tills tiden nästan gått ut, då kommer Kafei dit och du får couples mask. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 NOTE: Är det bara jag som tycker att Majoras Mask är läskig då och då? Tex. när han mumien kom från garderoben bara "uhhh uhhh" Jag blev SKITSKRAJJ!!! Jag tyckte att det var ganska kusligt nere i brunnen med mumierna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 NOTE: Är det bara jag som tycker att Majoras Mask är läskig då och då? Tex. när han mumien kom från garderoben bara "uhhh uhhh" Jag blev SKITSKRAJJ!!! Jag blev också rädd när mumien kom ut! Men det var ju bara Pamelas pappa, som tur var. Det var ju riktigt snyftigt när man förvandlat tillbaka honom till sitt vanliga jag igen och Pamela kom ner och de kramades. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg