Giga_Bowser Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Jag undrar vad det är bakom de sista ??? i 1-p. Den som ligger till --------> om story alltså. Jag tvivlar på att nån vet´, det behövs tydligen alla A-rankingar, men om någon vet, så svara! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Du behöver bara alla chaos emeralds.. Så får du möta sista bossen.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Du behöver bara alla chaos emeralds.. Så får du möta sista bossen.. men i sonic team möter man Metal Sonic. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 22 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Det är inte Metal Sonic... Innan man går in i story mode, så finns det Frågetecken till höger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Det är inte Metal Sonic... Innan man går in i story mode, så finns det Frågetecken till höger. Aha, det är nog super hard mode.. tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 22 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 VAD ÄR DET???????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 VAD ÄR DET???????? Alla banor fast jätte svåra skulle jag tro. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 22 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Kul! Dem vill jag spela! Ska försöka få allting som behövs först. Men det kan ta tid... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg