Gäst 0012 Skrivet 4 December 2003 Rapport Dela Skrivet 4 December 2003 ADMIN om man sköter sig kan man få bort varningar undrar skulle pm fast jag kunde inte till dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 4 December 2003 Rapport Dela Skrivet 4 December 2003 ADMIN om man sköter sig kan man få bort varningar undrar skulle pm fast jag kunde inte till dig Nej det går inte, Den här frågan har diskuterats flera gånger nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mara Skrivet 4 December 2003 Rapport Dela Skrivet 4 December 2003 Jag är ganska ny har och har inte koll på läget än, men om jag har fått ett mejl som jag inte uppskattar, kan jag anmäla det då? Och i så fall hur?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Anta Skrivet 5 December 2003 Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 Du trycker på anmäl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 5 December 2003 Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 Nej... Man anmäler inlägg. Får du personliga påhopp via PM ska du kontakta en moderator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.