Gäst Skrivet 5 December 2003 Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 jag tror inte det finns nåra spel man kan vara över 8 spelare på.. Jo, online spelen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 5 December 2003 Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 4 kan man bara jag har själv en köpte den från london Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 5 December 2003 Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 4 kan man bara jag har själv en köpte den från london om man har två skrev chain! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 man kan koppla i hop över 8 st för i en multitap kan man få in en till multi tap och i den andra multitapen kan man he in en till multitab sen fortsätter det men jag ser ingen anledning till att ha så många kontroller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 man kan koppla i hop över 8 st för i en multitap kan man få in en till multi tap och i den andra multitapen kan man he in en till multitab sen fortsätter det men jag ser ingen anledning till att ha så många kontroller Nej ingen anledning finns nästan inga spel man kan spela så många på. Så om ni ska skaffa multitap skaffa bara en, tycker jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheSims Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 2 med muti tap sätter man in så får mna in mer (det varierar vilken sorts multitap man sätter in) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dklennarth Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 Jag har räknat dom till 4st, men jag kan ha fel..] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 katten, jag sa man kan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg