Hoppa till innehåll

Zelda Mm


da Lina
 Dela

Rekommendera inlägg

När man kommer in i templet så ser man rakt fram fyra "dansare" går man in i rummet till vänster så är det en "diamant" som man kan sjuta på, sjuter man på den så åker golvet upp och under golvet finns en fyra-fem st "blommor" (sånna man kan sjuta iväg sejj i som deku link. Efter en stund faller golvet ner! Går man på golvet dör man hela tiden för att det är så varmt. det är detta rum jag menar! I rummet till höger då man kommer in finns en stor hand. den har jag dödat men där händer det nada verkligen!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jaha..var det Ikana castle...jag trodde du menade Stone tower temple...jaså..

 

IKANA RUINS

 

Gå igenom den stora sprickan när du har på dig the Gibdo Mask och skjut eldpilar för att öppna dörren.

 

I nästa rum, som Deku Link, slå till den första knappen, spring till slutet av korridoren, och slå knappen två gånger så taket reser sig, låna sen deku launcher, och hoppa upp för plattformen.

 

Stå på knappen som normal Link, hoppa ner och gå igenom dörren nära knappen som du just tryckt på.

 

Flyg over den vänstra kanten och stå på knappen som normal Link, och använd the Lens of Truth för att se den osynliga plattformen.

 

Döda the skulltullas, hoppa till dörren och gå igenom dörren, där du behöver springa för att undvika skulls.

 

Gå en trappa upp och igenom en kort hall ut på hustaket. Hoppa upp på kanten och följ den till centrum av ruinerna för att hitta en liten kant med en deku launcher på, hoppa ner här.

 

Flyg till en knapp som du skall trycka på för att få ett block nedanför att röra på sig.

 

Hoppa ner och gå tillbaka till ruinerna, men skjut på den andra knappen den här gången, och gå igenom dörren till höger.

 

Slåss mot Floormaster med spegel skölden, flytta sedan sol blocket genom att rikta ljus mot den, och gå slutligen mot dörren.

 

Slåss mot Wizrobe.

 

Gå igenom dörren, och gå runt hörnet för att hitta en cirkel på marken. Sätt en Powder Keg på den för att spränga den, hoppa sedan ner.

 

Sikta ljus mot sol blocket och slåss mot King Yigorse.

 

Spela the Song of Soaring och warpa till Ikana Canyon statyn, gå sen öst där den torra vattnet är där huvud ingången till Stone Tower är.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...