Street_fighter Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Skrivet 22 Augusti 2004 Jag har ett spel på datorn som heter max payne! Datorn är på 2,4 GHZ, har 512 mb ddr ram, 256 mb ddr grafik! sen så har jag Xp! problemet är att när jag ska köra spelet så hinner jag komma in i spelet och klicka på "new game". När spelet har laddat ca 70 % av det där röda sträcket på skärmen så stängs hela spelet ner!! Jag har prövat o installera om det! och det blev ingen skillnad! Om någon vet vad som är felet!?! Så SNÄLLA!!! Svara hur jag ska göra... Street Fighter Citera
Dannie Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Skrivet 23 Augusti 2004 Du har XP installerat.. haha det är felet. Eller så var de bara mig. Det finns drivrutiner att ladda ner för det där.. Dock kan du först prova med att ändra kompabilitet (stavning),, högerklicka på ikonen, egenskaper, kompabilitet, sen testar du 98 eller nåt. Citera
Apoca Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Skrivet 23 Augusti 2004 bara ett tillägg, max payne är bara några år gammalt och jag vet att det ska fungera med vanliga instälningarna, men du kan ju testa att ta bort lite saker på datorn, om det är förmycket så kanske datorn inte pallar med att göra allt, testa stänga av allt som du inte ska andvända heller under spelets gång, stäng ner allt som inte har med programet att göra så att innte det skäl minne för din dator, sedan så om inte något av det som Dannie eller jag sa så testa med att inte köra det spelet eftersom det suger :P Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.