joma25 Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Skrivet 22 Augusti 2004 Hej, Jag har ändrat i ini-filen på alla tänkbara sätt genom tips på cheats ändå går det inte att få upp konsollen och skriva in fusken. Jag har använt i princip hela tangentbordet; ~ § osv. Tacksam för hjälp. Mvh joma25 Citera
Street_fighter Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Skrivet 23 Augusti 2004 Tjaba Joma! Du har precis samma problem som jag hade! :D Jag Skrev in Enablecheats i Hitman INI file! sen så gick jag in i spelet och försökte få upp "consolen" men det gick inte!!! Problemet är igentligen inget problem!!! Men kan inte få upp någon Konsoll i Hitman 2!! Du ska bara trycka på knappen som har dessa tecken ^¨~ sen så skriver du in t.ex. "IOIGIVES" eller "IOIRULEZ" så kommer det upp nere på skärmen t.ex. GOD MODE ON och det betyder att koden funkade!! du kan behöva skriva in koden FLERA gånger!!!!!! Sen om du vill ha bort fusket så skriver du in det igen!! då kommer det stå t.ex. GOD MODE OFF. Street_Fighter Citera
joma25 Skrivet 23 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 23 Augusti 2004 Skitbra Street_Fighter !!! Har precis provat ditt råd och det funkar kanon!!! Är inte helt borta när det gäller IT och spel men detta hade Jag inte knäckt. Tusen tack igen Street_Fighter!!! Mvh joma25 Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.