Veilor Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 Jo, men min familj saknar bil... ok.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 (orca @ 30/08-2004 19:11:50) Man behöver inte vara medlem så dt behöver man inte B) då är dt bara att övertala ens föräldrar att skjutsa en till stockholm 2 mil dit eller så får man ta tåget :( kolla på min lista på olika städer det kommer vara mästerskap det är inte bara i stockholm. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 va jag har inte sätt någon lista när kommer det vara i stockholm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 Nån som va på finalen förra året i gbg, skit skoj ju! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0018 Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 behöver man inte vara medlem?????vilken tid är det vid gävle??????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 spelen: MarioKart DD!! Time Attack - Waulugi Stadium Donkey Konga Monkey - Super Mario Bros. (För de som inte spelat spelet finns det att pröva på plats...) Zelda: Four Swords Adventures Shadow Battle (Detta spel har inte realese på länge så i stort sett ingen har hunnit testa spelet) Super Smash Bros. Melee VS. - Battlefield ------------------------------ Jag ska vara med i karlstad... förra året kom jag på 13e plats i karlstad... (jag är inge bra på tony hawk 4...) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 va jag har inte sätt någon lista när kommer det vara i stockholm kolla i nåra av dem senaste inlägget av mig.jag ska äga i SSBM ska vinna denna år ska träna och träna.tror tiden är en hel dag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 Ska vara med, jag sa till mamma. Vi ska åka till vaxjö och tävla (bara jag =P) Men jag har inte spelat nått av spelen, bara SSBM lite. Sög lagom mkt, men jag har nog med spel i blodet för att kunna komam vidare en gång. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 men jag hittar inte skriv när det är i stokholm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0018 Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 det är på sida2-3.behöver man inte vara medlem?!?!?!?!?!?!?!jag kommer att komma på 1:a plats,för jag får nog vara med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 jag va med förrra året jag komer 4 200 poäng från final han som van fick 42.3 miljoner poäng på tony hawk 4... jag ska ta revansch i år... spelenn är Omgång 1 I den första omgången kommer du att få välja mellan två olika spel, beroende på vad du tycker passar dig bäst. Alternativ 1:Wario Ware, Inc.: Mega Party Game$ (Nintendo GameCube) Spelsätt: Time Attack Alternativ 2: Mario Kart: Double Dash!! (Nintendo GameCube) Spelsätt: Time Trial Bana: Waluigi Stadium Omgång 2 Donkey Konga (Nintendo GameCube) Svårighetsgrad: Monkey Låt: Super Mario Bros. För dig som inte har haft möjlighet att testa detta spel innan tävlingen går av stapeln, kommer det att finnas ett par exemplar av spelet för demonstration på plats. Omgång 3 The Legend of Zelda: Four Swords Adventures (Nintendo GameCube) Spelsätt: Shadow Battle Detta spel är inte släppt i Sverige ännu, men lugn! Vi kommer att ha en ordentlig genomgång av det på plats innan tävlingen börjar. Omgång 4 Super Smash Bros. Melee (Nintendo GameCube) Spelsätt: VS Arena: Battlefield Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0018 Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 behöver man inte vara medlem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <_< ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg