(=Sonic=Master=) Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 det finns ingen åldersgräns ålder har inget med saken å göra tex. en 7åring skulle kunna äga en tioåring så liksom ålder spelar ingen roll och man behöver inte vara medlem för att delta .........själv ska jag vara med nu på söndag i stockholm....... PS: jag säger hur det gick för mig om tråden fortfarende år på sidan 1 i gamecube forumen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 jag har redan spelat i malmö....min tid på mario kart blev 01:55:679 jag kom vidare som 3:e bäst av 200 som spelade mario kart..på donkey konga sög jag ..kom typ 6-7 av 20 stycken det vara bara 4 som gick vidare...men nästa år ska jag träna mer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 haha härlig tid själv har jag 1.46 min kompis lärde mej ett ägande tricks han har 1.44 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 jag har redan varit på tävlingen i göteborg jag kom 3a :lol: :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 vad fick du rå och vad fick ettan och tvåan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg