Gäst 0012 Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 Hej Hej nu ska jag ställa lite frågor Vad tycker ni är bästa föremålet i SSB/SUPER SMASH BROSH jag tycker själv: Den där bomb kulan och eld --------------- Vad är ert Favvo Pokemon som kommer ut från bollen Jag tycker själv: Snorlax och Mew för den är fin d:)<=< . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 Favoriten är ändå Homerun bat och Pokebollen, faviriten som kommer ut är nog Blastoise och Beedrill Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 man får inte göra omröstnings trådar... men annars är bästa vapnet green shell Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 Bästa föremål. pokeboll Bästa pokemon. charizard :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 Bästa föremål är beam sword eller Homerunbat. Favoriten är Snorlax eller beedrill. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg