Pippo Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 jag har klarat halo på legendary :lol: själv eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gamer Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 Jag har klarat Halo så många gånger att jag har tappat räkningen.(Fast jag spelar också några timmar varje dag.) :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wuurds Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 ja e bara på 6 banan på easy :P.. 5 banan ägdE ? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stuke Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 Hello jag har klarat Halo ett antal gånger. Både själv och när man sammarbetar. Personligen tycker jag att det är sjukt mycket roligare att spela med en polare änn själv. Vad tycker ni. :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mave Skrivet 25 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 D B) etsamma! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TRETRION Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 HAR KLARAT HALO PÅ ALLA NIVÅER PÅ ALLA BANOR :D LÄNGTAR SÅ MYCKET EFTER 2AN :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 Hello jag har klarat Halo ett antal gånger. Både själv och när man sammarbetar. Personligen tycker jag att det är sjukt mycket roligare att spela med en polare änn själv. Vad tycker ni. :blink: Ja det är roligare :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 §.1.11. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg