finaly_man Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 Här är en print av det jag ska testa att animera, men jag vet inte hur jag gör. När jag kopeirar (duplicate curent frame) så när jag ändrar den ändras alla, så vill jag inte ha det!!! Sen så går det aldrig att sudda, så även om jag kan animera kan jag inte ändra bilderna -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 ändra inte första bilden, det är när du ändrar första bilden som dom andra bilderna ändras, så dom andra, inte den första, går bra att ändra på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 25 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 Men läs igen, när jag ändrar en ändras alla, vill inte ha dte så? Finna det inge guide nånstans, gör en Apoca thx. I en ny tråd kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.