Gäst 0012 Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Skrivet 23 Augusti 2004 Hej alla nu ska jag göra en guide om vad GameShark är så inte alla Andra behöver bara förklara till er.Ja Gameshark är en slaxs Fusk Kod maskin som man kan fuska med ovanliga fusk.tex i Pokemon med den kan du få Mew som är svår att få.gamesharken sätts på där spelet ska ligga du tar bort spelen sen Trycker in koder till spelet sen ta bort gameshark kaseten och lägg spelet så är alt klart.det är typ som Ultimate Cheats.men denna spel kan man bara köpa på nätet eller utomlands eller begagnad kanske om nån av dina kompisar har.Går inte att köpas i sverige. .kanske admin klistrar den.gjorde detta därför kanske inte många är på Gameboy advance så jag gjorde en här och en där.Bild :
indigo Skrivet 1 September 2004 Rapport Skrivet 1 September 2004 tack för att någon äntligen förklarar vad det e... skulle va kul att ha en sån men det e jobbigt satt man inte kan köpa det här i sverige.
Gaara of the Desert Skrivet 1 September 2004 Rapport Skrivet 1 September 2004 men du sa inne på min tråd att det gjick att köpa i svrgie.
Rekommendera inlägg