K.K. Slayer Skrivet 5 December 2003 Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 min kompis försöker att bli medlem i detta forum.allt funkar som de ska men han får aldrig mailet.va e fel egentligen. :x Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zigma Skrivet 5 December 2003 Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 han har väll skrivit i fel e-mail addres ved kan det annars vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Anta Skrivet 5 December 2003 Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 Så var det för mig också förut men jag vet inte hur jag gjorde Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 5 December 2003 Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 min kompis försöker att bli medlem i detta forum.allt funkar som de ska men han får aldrig mailet.va e fel egentligen. :x du kan ju säga till din kompis att han kan göra en ny mailadress det funkade för mig 8) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 5 December 2003 Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 admin har sagt en gång att de itte får va en spray-mejl... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 5 December 2003 Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 så hände det för min kompis mailet kom aldrig fram och det var ingen spray mail adress Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 5 December 2003 Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 kanske han har glömt aktivera Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 5 December 2003 Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 Så hände det flera gånger för mej också men det var jag som skrev fel adress men försök att rätta den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 5 December 2003 Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 Så var det för min kompis också men han försökte en gång till och då funkade det. Så ett tips testa några gånger om det inte funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.