yoZhi Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 jag köpta d idag, så när jag har installerat d och ska spela. Så när jag går in på en server så står d : wrong version! vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 ladda ner en nuare på typ download eller not sök på google Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 24 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 vad ska man söka på då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 gå in på www.planetbattlefield.com istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 24 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 nu funkar d! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garret Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 bra :D :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.