Light Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 Helt enkelt.. Det finns inga förgfusk på detta spelet !! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 nixx pixx inge fusk bara så man får alla bilar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 Helt enkelt.. Det finns inga förgfusk på detta spelet !! det berättade jag i början men ni forsatte...... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 (redigerat) Varför ska ni ha färgfusk igentligen det är väl ganska onödigt :gitarr: Redigerat 31 Augusti 2004 av Uzama Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 Varför ska ni ha färgfusk igentligen det är väl ganska onödigt :gitarr: han kanske inte är tillräckligt bra på att få alla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 Jag kan få alla men det är så otroligt jobbigt o hitta alla :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 en jag hade problem med var audi tt sista färgburken men klarade det sen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 en jag hade problem med var audi tt sista färgburken men klarade det sen. Okej jag har nästan aldrig ork för o åka omkring o leta efter färger :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 (Halo_Master @ 01/09-2004 17:06:59) en jag hade problem med var audi tt sista färgburken men klarade det sen. Okej jag har nästan aldrig ork för o åka omkring o leta efter färger :rolleyes: jag tycker spelet suger i princip nu.......... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 (Pippo @ 01/09-2004 17:07:40) (Halo_Master @ 01/09-2004 17:06:59) en jag hade problem med var audi tt sista färgburken men klarade det sen. Okej jag har nästan aldrig ork för o åka omkring o leta efter färger :rolleyes: jag tycker spelet suger i princip nu.......... Ja exakt man har ju liksom spelat det spelet så mkt ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 jag tycker inte DICE är något vidare på spel...... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 jag tycker inte DICE är något vidare på spel...... <_< Njae undra fall dom gör ännu ett till sånt spel ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg