wetwilly Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 Vad tycker ni om min hemsida? www.davids-sida.net Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 (redigerat) Den gnäller på att jag inte andvänder "rätt" webbläsare, ingen bry sig om det, det stör bara(och får mig att läga till sajten på min hatarlista). Länkar och anonsering har samma gren på sajten, de hör inte ihop. Du andvänder bilder för text=Inget för synskadade. Admin inloggningen ligger överst på sidan istället för gömd utan någon länk alls från resten av sajten. Layouten håller inte riktigt ihop som en fyrkant. Du har katogorin "annat", jag kallar det dump-plats. Källkoden ser bra ut bortsett från att sidan saknar vilken version avhtml som andvänds. Du har en stor och onödig bildserie på varje sida. Redigerat 25 Augusti 2004 av henke37 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 lite vit bara :P min sida då ^^ > här < Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 lite vit bara :P min sida då ^^ > här < Har du gjort den själv? Det står på engelska i menyn.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 lite vit bara :P min sida då ^^ > här < Du har ju använt en färdig mall dill den sidan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 §1.2 reklam för personlig vinning LÅST Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg