Lio Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 (redigerat) Någon som spelar det? Jag fick det när jag fyllde år och det är så HIMLA ROLIGT!! :lol: Det roligaste spelet i hela världen! Men otroligt nog blev spelet förbjudet i Kina! Inte bara SWG utan alla andra online spel. I Kina är spelen väldigt populära och så får man inte spela! <_< Hursomhelst skulle det vara roligt om någon ladda hem 14 dagars gratis/ 14 day free trial. Och det cooliga är att man kan ha massa av olika yrken från Djur Tämjare/ Creature Handler till Doktor eller annat liknande. Det kan vara svårt att förstå i början men när man kommer igång är det ofattbart kul. Peace /Lio oj såg inte att det redan var 1 :visslar: Redigerat 25 Augusti 2004 av Lio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 vet du vart man laddar ner en 14 dagars trail då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lukker Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 Starwars Galaxies Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lukker Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 spelar själv på kettemoor servern och heter *hemlis* för det får ni inte veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
norrath Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 man laddar ner det på fileplanet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 ähh jag ska typ köpa de i morron =) jag är så glad!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.