Pokémon_älskaren Skrivet 5 December 2003 Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 Jag hittade iaf inte så *många* TheSims-trådar, så jag tänkte starta en själv! :mrgreen: Nu är det så att jag fick ta blodprov igår så mamma var snäll och lät mig öppna en av mina julklappar - nämligen TheSims Unleashed (jag fick välja mellan den och On Holiday, tyvärr får jag inte spela den förrän 24 nu :P)! Jag hittade inga speciella fusk på fusksidan... och vad ÄR patchar egentligen(jag vet, de uppgraderar spelen... men ska man installera dem eller)? *vågar inte testa några* Har hört att det finns en Unleashed patch som hackar... så jag vågar inte testa! Dessutom undrar jag om någon vet var man kan ladda ner hästar till Unleashed! (säg inte att det går! Man kan ladda ner allt möjligt och skapa själv med TheSims Transmogrifier som någon har skapat! Inte Maxis, det är ett *f*n-program*) Har inte varit inne så mkt, det har varit massvis av problem and stuff like that... Kan inte låta bli att snacka engelska! Om man är för mkt på engelska sajter och sånt så är det nästan omöjligt (för mig iaf) att låta bli att snacka engelska! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokémon_älskaren Skrivet 5 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 Jag skulle helst inte vilja stressa folk och sånt, men jag ska snart spela TheSims Unleashed (är utom mig av otålighet, som det står i böcker) och jag HOPPAS att ni håller tråden uppe medan jag håller på och spelar och samtidigt skickar in fusk! PS. Jag hoppas inte detta räknas som spam! Jag menar, jag bara tänkte skicka in ett "PS"! DS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 5 December 2003 Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 oki, kan söka lite efter hästar vet nårra sidor även fast jag inte spelar the sims :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robbz Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 the sims har jag tröttnat på efter 4 års spelande...vad var frågan nu då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.