DoDi Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 hjälp snäla vart får jag magi mätaren så jag kan skjuta bubblor :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 (redigerat) Gå & prata med Féerna i N. Clock town, så kan du hitta en fe i W. Clock T. Gå tillbaka med den så får du Magi. Redigerat 25 Augusti 2004 av Giga_Bowser Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GFX master Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 :unsure: :blink: :cry: :o :huh: skjuta bubblor? hur får man tag i det? (har inte kommit så långt.. jagar guld spindlar..) får man av en fé eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DoDi Skrivet 25 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 ok tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DoDi Skrivet 25 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 nu har jag ett nytt problem vad ska man göra efter att jag har blivit link vad ska jag göra ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 du ska neråt till Southern Swamp... GFX master: Man skjuter bubblor som Deku link Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GFX master Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 jaha, tack =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lubb_lisa Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 hur blir man link igen då?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 genom att först skjuta ner ballongen utanför feens grotta, sen ska du leka kuragömma med barnen, sen ska du till utkikstornet och zooma in på majoras mask som står på Clock tower, sen ska du ta Månens tår utanför, byt den mot dekun i south clock town, vänta tills klockan 12:00 på dag 3 och skjut upp dig till hjärtbiten, sen ska du skjuta en bubbla på majoras mask, sen spela Song of time, sen ska du spela Song of Healing för Maskgubben Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 ett litet fel, maskgubben lär Link song of Healing. Men du menade väl det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 ett litet fel, maskgubben lär Link song of Healing. Men du menade väl det. mmm, nåt i den stilen.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg