Dark Elite Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 Onödigt inlägg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 jag vet det :D .. fast jag slösade min Masterball på Groudun ... korkat va? har bra lust att bara starta om allt så man kan fånga RegiSteel.vill bara ha den.vet inte varför :P Man kan enkelt fånga dem utan master ball, allihopa! Ta bara med dig lite Ultra balls (och great balls), skada de, söv ner de och, Ta-Da :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 Så lätt är det inte! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 Så gjorde jag, fångade alla tre på första försöket (nej, inga fusk, jag har ingen Gameshark eller liknande). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
banana50 Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 någon som vet vart ja får tag i dive?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg