JoJjo_ Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 var ligger Mirage Island på kartan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thepokemon Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 vad e "mirage island" och de andra städerna för nåt??? har inte hört talas om dom e de en ny värld eller nåt?? och hur kommer man till första platsen av de platserna?? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JoJjo_ Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 jag vet inte jag heller,ThePokemon !alla snackar om Southern island och Mirage island...jag tror nog inte ens på dom där öarna.det är säkert bara nmån som har kommit på det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thepokemon Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 mm..men jag tror att et är sant...vet ej varför...alla snackar om eon ticket! vad e de för nåt o vart får man den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 Nej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JoJjo_ Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 jag undrar också hur man får Eon Ticket.Eller så vill jag veta hur man komemr till Mirage Island.Men ingen svarar när svarar!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 Eon ticket får man med AR Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 jag vet inte jag heller,ThePokemon !alla snackar om Southern island och Mirage island...jag tror nog inte ens på dom där öarna.det är säkert bara nmån som har kommit på det. Jag har fått bevis på att det finns. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 Eon ticket får man med AR Var kan man få ar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JoJjo_ Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 men hur kommer man till Mirage Island? säkert nåt mera med AR.... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 (Ow123 @ 26/08-2004 19:35:40) Eon ticket får man med AR Var kan man få ar? AR kan man köpa i GAME Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
egr0909 Skrivet 26 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 han seger i can t see mirage island today Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg