Var kan man få ar?Eon ticket får man med AR
Hur Kommer Man Till Mirage Island
men hur kommer man till Mirage Island? säkert nåt mera med AR.... <_<
AR kan man köpa i GAME(Ow123 @ 26/08-2004 19:35:40)Eon ticket får man med AR
Var kan man få ar?
han seger i can t see mirage island today
Om man inte kan ja men annars säger
han I can see Mirage Island today
hur länge ska man vänta tills han säger i can see mirage island
Jag vet inte det kan ta hur lång tid som helst
Jag vet inte hur många ggr jag ha visat d men..
Här e en bild på vilken Route d finns
Och så den här..
Här e Berry som finns på den ön...Lichi Bery
Trippelinlägg
vad möter man för pokemon på mirage island
den här wynaut eller vad den heter mellan lvl 5-50
Latias/Latios brukar finnas omkring den routen där Mirage Island e!Jag fångade min Latias på Route 130 och min andra på 131!Mirage Island e på Route 130
ne jag tror det var en annan ticket såg på seerebi eller så har du rätt eller så e båda rätt ;)Me Eon Ticket kan man bara komma te Southern Island!
och förresen ¨år han inte latios eller latias där i mirage utan i southern
Allså jag menar om man ha Sapphire så kan man bara få Latios i Southern Island!!Man Latias så flyger den överallt så ska man leta efter den!Och den brukar finnas omkring Mirage Island!D står i nästan alla hemsidor!Och ha du Ruby så e d tvärtom!Fattar du?(_ray_ @ 03/09-2004 09:52:36)Me Eon Ticket kan man bara komma te Southern Island!
ne jag tror det var en annan ticket såg på seerebi eller så har du rätt eller så e båda rätt ;)
och förresen ¨år han inte latios eller latias där i mirage utan i southern
det är sant
:lol:
Vem skriver du d e sant te?
precis... Latios/vild (RUBY) Latias/vild (SAPPHIRE) latios/eon ticket, lr vad den heter(SAPPHIRE) latias/eon ticket... (RUBY)
min eon ticket funkar ente men jag har en latios endå.. JAG HAR EN SHINY VILEPLUM PÅ LVL 100!!!!!!!!!!! HAHAH... JAG VISSTE ENTE ATT DEN VA SHINY!!