Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Jag har just kommit in i Shadow temple, men jag kommer inte så mycket längre. I första rummet man kommer in i finns det ju en staty av någon fågel eller nåt, och en sten man ska knuffa på. Statyn frågar efter "skulls of truth". Vad är det och hur får man det?

Skrivet

Du ska använda Lens of truth och titta på pelarna med döskallarna. På en av dem ändras det när man tittar med Lens of truth och du ska knuffa statyn så att den pekar på den pelaren. Då öppnas dörren på andra sidan avgrunden.

Gäst henke37
Skrivet

Andvänd linsen lite mer i det rumet så kanske du hittar något mera.

Gäst Spirtual
Skrivet

Andvänd linsen lite mer i det rumet så kanske du hittar något mera.

Menar du vägen till Hover Boots eller någon kista?
Gäst henke37
Skrivet

Ja den första, men jag gillar att ge folk saker att själva forska i.

Skrivet

Du ska använda Lens of truth och titta på pelarna med döskallarna. På en av dem ändras det när man tittar med Lens of truth och du ska knuffa statyn så att den pekar på den pelaren. Då öppnas dörren på andra sidan avgrunden.

mm..du har helt rätt...jag tror att den enda som man ser dödaskallen på med Lens of truth är den rätta...
Skrivet

Tack! Nu ska jag nog komma vidare :D
  • Skapa ny...