Team Dark Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 ingen jag tyker om min hemliga bas. Men om jag måste välja blir det Lilycov city :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 (redigerat) tillochmed MOSSDEEP är "mysigare" än PetalBURG.(mossdeep e den sämsta staden enligt min åsikt) Mossdeep och Lillycove är mina favorit städerd, ingen sarkasm! Om min hemliga bas var en stad skulle jag valt den... Redigerat 26 Augusti 2004 av Snake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 i min stad brukar sav.a hela tiden i sängen B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ALIEN Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 ever grande city jag hör hemma hos dem bästa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 27 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Dom är ju SKITDÅLIGA! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg