Cheatorx Skrivet 10 December 2003 Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 Jag tror att alla spelen som du såh har dom kodat av och laggt på en liten händig GC skiva så att man inte ska behöva trixxa med 800 skivor hela tiden.. Jag såg en bild från menyn till den skivan och det är bara 1 skiva med alla spelen på (Om bilden är sann d.v.s.) Men när man startade skivan så stod det alla spel på en meny så vare bara att rycka typ start så började spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 10 December 2003 Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 de e ju roligare och bestämma vikka spel man ska ha jag e tyvärr inte så intresserad av zelda sen ja spela ocarinas time på 64! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 de e ju roligare och bestämma vikka spel man ska ha jag e tyvärr inte så intresserad av zelda sen ja spela ocarinas time på 64!varför prata om zelda när det är mariokart: doublen dash edition pak. zelda kanske ingår, men ändå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 på www.tradera.se så har jag köpt zelda skivan för 620+porto! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 på www.tradera.se så har jag köpt zelda skivan för 620+porto! Jaha, men är skivan bra!`? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 Jag vet inta han ska skicka den på måndag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kotchimotchi Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 men det är dem här spelen som man får o det blir bilit då Ett Nintendo GameCube – En Nintendo GameCube-handkontroll – Spelet Mario Kart: Double Dash!! – En Zelda-bonusskiva med följande innehåll: Spelet The Legend of Zelda (just det – originalet!) Spelet Zelda II: The Adventure of Link Spelet The Legend of Zelda: Ocarina of Time Spelet The Legend of Zelda: Majora’s Mask Spelbar demo av The Legend of Zelda: The Wind Waker i ebgames för 1499 kr för det dära vad bilit o alla dem spelen var inte Zelda spelan bara Demon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zero Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 bara the windwaker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 bara the windwaker Är inte de andra spelen demon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 bara the windwaker Är inte de andra spelen demon? Är det bara demo? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 bara the windwaker Är inte de andra spelen demon? Är det bara demo? ÄR DET BARA DEMO AV MARIOKART??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 men det är dem här spelen som man får o det blir bilit då Ett Nintendo GameCube – En Nintendo GameCube-handkontroll – Spelet Mario Kart: Double Dash!! – En Zelda-bonusskiva med följande innehåll: Spelet The Legend of Zelda (just det – originalet!) Spelet Zelda II: The Adventure of Link Spelet The Legend of Zelda: Ocarina of Time Spelet The Legend of Zelda: Majora’s Mask Spelbar demo av The Legend of Zelda: The Wind Waker i ebgames för 1499 kr för det dära vad bilit o alla dem spelen eh... hur kan dom ge ut så billigt??? och varför MARIO KART, med ZELDA spel till... varför inte ett till WIND WAKER PAKET IStället??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg