Cheatorx Skrivet 16 December 2003 Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 Ok... Men jag undrar en sak till! Kan man köpa Master Quest separat? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 16 December 2003 Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 Ok... Men jag undrar en sak till! Kan man köpa Master Quest separat?Nej, det kan man inte vad jag vet, men senare kanske. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 Jo det kan man, begangnad på sidor som www.blocket.se eller www.tradera.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 e de nån som vet hur många Zelda spel det finns?? Ja vet typ Legend of Zelda (vanliga), Zelda OOT, Four Swords, Master Qest och Zelda TWW..! ja har för mig att det finns typ 14 st olika har jag rätt??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 e de nån som vet hur många Zelda spel det finns?? Ja vet typ Legend of Zelda (vanliga), Zelda OOT, Four Swords, Master Qest och Zelda TWW..! ja har för mig att det finns typ 14 st olika har jag rätt??? Legend of Zelda Links awakening (eller Links adventure kommer inte ihåg...) A Link to the Past Oracle of Ages Oracle of Seasons Ocarina of Time Majoras Mask The Wind Waker Master Quest Four Swords 10 stycken allt som allt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 e de nån som vet hur många Zelda spel det finns?? Ja vet typ Legend of Zelda (vanliga), Zelda OOT, Four Swords, Master Qest och Zelda TWW..! ja har för mig att det finns typ 14 st olika har jag rätt??? Legend of Zelda Links awakening (eller Links adventure kommer inte ihåg...) A Link to the Past Oracle of Ages Oracle of Seasons Ocarina of Time Majoras Mask The Wind Waker Master Quest Four Swords 10 stycken allt som allt Låt inte denna tråd gå över för mycket till Zelda-snack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 e de nån som vet hur många Zelda spel det finns?? Ja vet typ Legend of Zelda (vanliga), Zelda OOT, Four Swords, Master Qest och Zelda TWW..! ja har för mig att det finns typ 14 st olika har jag rätt??? Legend of Zelda Links awakening (eller Links adventure kommer inte ihåg...) A Link to the Past Oracle of Ages Oracle of Seasons Ocarina of Time Majoras Mask The Wind Waker Master Quest Four Swords 10 stycken allt som allt Låt inte denna tråd gå över för mycket till Zelda-snack. jag bara svara hans fråga..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 är MM:DD!! bra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 e de nån som vet hur många Zelda spel det finns?? Ja vet typ Legend of Zelda (vanliga), Zelda OOT, Four Swords, Master Qest och Zelda TWW..! ja har för mig att det finns typ 14 st olika har jag rätt??? Legend of Zelda Links awakening (eller Links adventure kommer inte ihåg...) A Link to the Past Oracle of Ages Oracle of Seasons Ocarina of Time Majoras Mask The Wind Waker Master Quest Four Swords 10 stycken allt som allt Låt inte denna tråd gå över för mycket till Zelda-snack. jag bara svara hans fråga..... Ja, och det tyckte jag var jättebra gjort. Men det blir lite för mycket om Zelda, Det kan sluta med att man frågar varandra om saker inom spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zero Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 är MM:DD!! bra? enligt andra är det de Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 är MM:DD!! bra? enligt andra är det de Ja, det är hur bra som helst. Bättre svar går det inte att få. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 19 December 2003 Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 näfan de kostar ju bara 499.00 kr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg