💬
Logga in
Fuska.se

Nytt Datavirus

56 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling

javisst

och aftonbladet sa att Klüft inte skulle va med i os

tur att man inte har nån webkamera :lol:

Nivå 0 · Nykomling

Jag tror halvlite på det

Om det är sant så är det ju bra tt webbisen är sönder :P

Nivå 0 · Nykomling

f*n va lodiga ni är, vafan. hur ska viruset veta hur man sätter på den, isådanafall måste den förprogrameras till varje sort av kamera, den lär ju inte kunna hitta driv rutinerna

Nivå 0 · Nykomling

Är det sant!?

Kanske var ett spöke eller en ond kraft :lol:

Och skaparen av Norton är präst??
Nivå 0 · Nykomling

ja du grabben

för en halvdan hacker är det inte svårt at kapa en

webbis (läste om det i pc för all)

så jag antar att ett virus borde kunna göra samma sak

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #26

f*n va lodiga ni är, vafan. hur ska viruset veta hur man sätter på den, isådanafall måste den förprogrameras till varje sort av kamera, den lär ju inte kunna hitta driv rutinerna

Den går väl inte in genom den rätta vägen den har säkert ett program som kan hacka sig in på webbkameran och alla webkameror fungerar på samma sätt inuti. <_<
Nivå 0 · Nykomling

med tamke på att det går att kap nåt så avancerat som en dator så borde inte en webbkamera vara nåt problem för en erfaren viruskodare

Nivå 0 · Nykomling

ahah vad oroliga ni e för ett litet virus har haft webben på , på mig i 2 dygn med virus skydd inget har kommit :P och ahr internet av iblan :P

28 Aug 2004
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #29

^_^">

ahah vad oroliga ni e för ett litet virus har haft webben på , på mig i 2 dygn med virus skydd inget har kommit :P och ahr internet av iblan :P

Den kan inte gå till alla datorer över hela världen. <_< <_< <_<

bäst att alla ni drar av webbkameran om det smygfilmar kan det spåras till ert hem alla nu är det Krig mot dem onda B)

Nivå 0 · Nykomling

lol :lol:

Nivå 0 · Nykomling

Jag har Webb cam precis vid mig nu och pekar finger i den B) hehe

Nivå 0 · Nykomling

kul ifall den blev kapad och hacker såg det

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #34

bäst att alla ni drar av webbkameran om det smygfilmar kan det spåras till ert hem alla nu är det Krig mot dem onda B)

Typiskt författare. <_<
Nivå 0 · Nykomling

Jag har vänt min webkamera mot högtalaren, så nu ser man bara mörkblått i den :lol:

Jag har linslocket på..

Det bästa! :lol:

Men era fegisar! Skaffa antivirus och så kan ni var lugna!

29 Aug 2004

Jag har linslocket på..

Det bästa! :lol:

Men era fegisar! Skaffa antivirus och så kan ni var lugna!

tror du det hjälper det där viruset är en Hacker det är inte en slaxs virus Hack som man hackar in sig i andras webbkameran.jag ska nog koppa den i toan :Dmen det skulle vara kul om alla goda sätter till en strid mot dem onda :lol:

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Tur jag har inte webb kamera ;)

Ganska onödigt virus..

Nivå 0 · Nykomling

Alltså fatta, detta är inte sant! <_< , hur många i världen har webcamera tror ni? Kan hackern kolla på alla dom samtidigt? Knappast. Och även om han kanske kan kolla på 3-4 st samtidigt, vad skulle det vara för kul? Titta på fula 13-åriga tjejer eller hockeynördar..Blöö, han tjänar ingeting till. Detta är inte sant. Jag är säker.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #40

Alltså fatta, detta är inte sant!  <_< , hur många i världen har webcamera tror ni? Kan hackern kolla på alla dom samtidigt? Knappast. Och även om han kanske kan kolla på 3-4 st samtidigt, vad skulle det vara för kul? Titta på fula 13-åriga tjejer eller hockeynördar..Blöö, han tjänar ingeting till. Detta är inte sant. Jag är säker.

Och vad tjänar man på att göra annat virus, de lägger ut bilderna på internet. Och nej han kan inte kolla på alla de samtidigt men han kan filma en del av de. Men ni går över gränsen hackern kan ju inte ta över hela världens webbkameror men en del.

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in