Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Ska bara säga vad jag tycker om poängen. Det är som med rankingen. Det lockar till sig spammiga n00bs. Det gör så att sidan blir som en tävling.

Jag citerar Scraw: "Det blir ett inferno av skit"

Jag tål INTE kritik.

Skrivet
Ska bara säga vad jag tycker om poängen.  Det är som med rankingen. Det lockar till sig spammiga n00bs. Det gör så att sidan blir som en tävling.

Jag citerar Scraw: "Det blir ett inferno av skit"

Jag tål INTE kritik.

Jag håller med dig och jag tycker också att man ska få rankningen helt gratis men resten av sakerna kan ju kosta men jag tycker det bara blir fler spammare då!

Skrivet

poäng är bara en bra grej.Och alla som tycker att poängen ska ner kan tänka på att grupper kan bara köpas med riktiga pengar.så om poängen går bort så...

Skrivet

mm det e sant detska inte bli som www.blip.se där man måste bateala för detoch det om dom tar bort påänge måste man ringa från telefon och så köpar man massa sakar exact som chathemsidan www.playahead.com så påäng e det bästa dom kan ha

Gäst Sandkaka
Skrivet
jag tycker att det är ok

Ja det är ok..

Det är rätt lungt.

Inte så mycket spam.

Och stor spamarna blir ju avstängda.

Så jag vill nog ha kvar poängen.

Även om det inte spelar nån roll för mig så tycker jag att forumt ska vara unikt på nå't sätt.

I det här fallet poäng.

Skrivet

donkey kong, igentligen varför ha grupper?

tycker isåfall vara nått man har förskänat sig till inte via att köpa ringa eller nått bara som Mod crew om man är moderator så är man där tex

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...