Scraw Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 Ska bara säga vad jag tycker om poängen. Det är som med rankingen. Det lockar till sig spammiga n00bs. Det gör så att sidan blir som en tävling. Jag citerar Scraw: "Det blir ett inferno av skit" Jag tål INTE kritik. Exakt, jag hade lämnat den här sidan men nu tog jag och kollade in den, forumet liknar en tävling. Oj, sa jag forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 8 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 jag vill först att jag o joy ska först köpa en användargrupp Jaha? Det var ju intressant? Håll dig till tråden. Scraw: Håller med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheatorx Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 Jag tycker inte att poängen spelar så stor roll.. Jag hänger hära för att jag vill ha nån att prata spel med... OCH JAG HAR JU ER BUHUHUH *SNYFT* VI ÄR SOM EN ENDA STOR FAMILJ!!!! *gruppkram* *snyft* :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 8 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 Ja, och eftersom vi har varandra så behöver vi inte några poäng, ne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.