pollenallergi Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 När jag ska se på en nedladdad film, så står det typ, "Begär codec" "hämtningen av codec misslyckades" Och sen stängs filmen av.. Vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Va är det för fil-typ? För när jag ska spela Avi så står det lika dant Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 27 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Va är det för fil-typ? För när jag ska spela Avi så står det lika dant Vanlig film fil... .mov fil är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Men sätt in filen i typ Nåt annant program som DivX, Winamp, Real Player, Media Player Classic så finns det lättare nerladdningar av codec Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 .aiv betyder bara att filen har ett vist behållar format(gäller .wav också). Själva bilden och ljudet kan vara i vilket format som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.