Hoppa till innehåll

Super mario sunshine

0014

Rekommendera inlägg

MAN MÅSTE GÖRA DOM HÄR TRE SAKERNA I ORDNING!!!för att få yoshi:klara episode 4 i pinna park o sen när du har gjort det så kommer du tillbaks till staden o så ser du att shadow mario står där med ett yoshiägg då ska du jaga honom till tills han typ börjar grina

för att få turbo nozzle:du ska ha fått yoshi och du ska ha 25shine sprites

när du har gjort dom två sakerna så ska du jaga shadow mario som håller i turbo nozzle sen när han börjar grina så får du den

för att få rocket nozzle:så måste du ha turbo nozzle och 30shine sprites o när du har det så ska du jaga shadow mario yttligare en gång

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

MAN MÅSTE GÖRA DOM HÄR TRE SAKERNA I ORDNING!!!för att få yoshi:klara episode 4 i pinna park o sen när du har gjort det så kommer du tillbaks till staden o så ser du att shadow mario står där med ett yoshiägg då ska du jaga honom till tills han typ börjar grina Det är Episod 6! Jag har bara 10 Shine Sprites. Men allt blev raderat, så att jag fick köra om från början. Men man behöver inte ha exakt 28 shines när man gör det där. jag gjorde det på 26 shine sprites.

för att få turbo nozzle:du ska ha fått yoshi och du ska ha 25shine sprites

när du har gjort dom två sakerna så ska du jaga shadow mario som håller i turbo nozzle sen när han börjar grina så får du den

för att få rocket nozzle:så måste du ha turbo nozzle och 30shine sprites o när du har det så ska du jaga shadow mario yttligare en gång

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du får Yoshi när du har klarat Yoshi Merry-Go-round på Pinna Park. Raketstyckerna får du när du tagit dem på banor. Men annars måste du ha ca 36-38 Shine Sprites för att du skulle kunna få dem.

den är ju typ omöjlig...?? asså Yoshis merry-go-round... =(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...