0014 Skrivet 5 December 2003 Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 vet nån på vilken bana man får yoshi på.? och vart får man raket och turbo munstycket.... alltså så man kan använda den hela tiden´... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 5 December 2003 Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 Du får Yoshi när du har klarat Yoshi Merry-Go-round på Pinna Park. Raketstyckerna får du när du tagit dem på banor. Men annars måste du ha ca 36-38 Shine Sprites för att du skulle kunna få dem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 6 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 ojojoj...jag har bara 22 st.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 MAN MÅSTE GÖRA DOM HÄR TRE SAKERNA I ORDNING!!!för att få yoshi:klara episode 4 i pinna park o sen när du har gjort det så kommer du tillbaks till staden o så ser du att shadow mario står där med ett yoshiägg då ska du jaga honom till tills han typ börjar grina för att få turbo nozzle:du ska ha fått yoshi och du ska ha 25shine sprites när du har gjort dom två sakerna så ska du jaga shadow mario som håller i turbo nozzle sen när han börjar grina så får du den för att få rocket nozzle:så måste du ha turbo nozzle och 30shine sprites o när du har det så ska du jaga shadow mario yttligare en gång Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 6 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 okej....Tack så mycket.... =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 MAN MÅSTE GÖRA DOM HÄR TRE SAKERNA I ORDNING!!!för att få yoshi:klara episode 4 i pinna park o sen när du har gjort det så kommer du tillbaks till staden o så ser du att shadow mario står där med ett yoshiägg då ska du jaga honom till tills han typ börjar grina Det är Episod 6! Jag har bara 10 Shine Sprites. Men allt blev raderat, så att jag fick köra om från början. Men man behöver inte ha exakt 28 shines när man gör det där. jag gjorde det på 26 shine sprites. för att få turbo nozzle:du ska ha fått yoshi och du ska ha 25shine sprites när du har gjort dom två sakerna så ska du jaga shadow mario som håller i turbo nozzle sen när han börjar grina så får du den för att få rocket nozzle:så måste du ha turbo nozzle och 30shine sprites o när du har det så ska du jaga shadow mario yttligare en gång Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 luigi vad menar du med det där????????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 6 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 att han skulle säga samma sak som indianen skrev kanske? jag vet inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 6 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 Du får Yoshi när du har klarat Yoshi Merry-Go-round på Pinna Park. Raketstyckerna får du när du tagit dem på banor. Men annars måste du ha ca 36-38 Shine Sprites för att du skulle kunna få dem. den är ju typ omöjlig...?? asså Yoshis merry-go-round... =( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snipson Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 Nej nej nej den är skit lätt.... :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 man ska inte klara merrry-go-round för att få yoshi det är episode 4:wilting sunflowers som man ska klara så luigi skrev fel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 10 December 2003 Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 Man ska bara ta ca 30-45 shines.... tro mig... jag har 116 st... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg