Shadowbeing Skrivet 10 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 Hur klarar man Bowser på Story Mode när han blir stor? Inga spammare på den här tråden. Ingen fråga om spelet är bra för det är SuperKul!! Banorna är urgrymma, mer utmaning än MarioParty 4. Vad sa jag?!! :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 10 December 2003 Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 Kan man vara Boo???Vad grymt.Jag funderar på att köpa det när jag har råd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 10 December 2003 Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 japp men dom tog boo för att dom har sålt donkey Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 10 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 japp men dom tog boo för att dom har sålt donkey Nej, Donkey Kong är med på själva spelet fast på banorna. Det finns Donkey Kong Minigame, som dert var Bowser minigame. Alltså både och, fast de har egna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 va e donkey kog med i spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 12 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 va e donkey kog med i spelet Ja, det är han, och Bowser! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 14 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 Idag så körde jag och förlorade mot Daisy på Easy. Jaja, det är ju tärningarna som bestämmer. Jag kom ialla fall 2:a före min kompis som kom 3:a Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zero Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 vad ska man göra på spelet ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 om du vill varva spelet så ska du klara story mode me alla gubbar o gö massa annat kul som t.ex. bygga egna bilar me kanoner som man kan köra me i tournament på olika svårighetsgrader o det finns massa kul saker på spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 16 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 om du vill varva spelet så ska du klara story mode me alla gubbar o gö massa annat kul som t.ex. bygga egna bilar me kanoner som man kan köra me i tournament på olika svårighetsgrader o det finns massa kul saker på spelet Vad kul att du också har spelat. Vilken r din favoritgubbe. Jag har varvat Story Mode med en gubbe. Hur långt har du kommit? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheatorx Skrivet 16 December 2003 Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 Jag undrar en sak angående MP5 :D Är det mycket olikt 4:an eller är det mycket bonus som inte fanns på 4:an? Värt att önska sig i julklapp? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 16 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 Jag undrar en sak angående MP5 :D Är det mycket olikt 4:an eller är det mycket bonus som inte fanns på 4:an? Värt att önska sig i julklapp? :D Det är jättemycket olikt 4:an och det är absolut värt att önska sig det i julklapp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg