Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet
Hur klarar man Bowser på Story Mode när han blir stor? Inga spammare på den här tråden. Ingen fråga om spelet är bra för det är SuperKul!!

Banorna är urgrymma, mer utmaning än MarioParty 4.

Vad sa jag?!! :evil:
Skrivet
japp men dom tog boo för att dom har sålt donkey
Nej, Donkey Kong är med på själva spelet fast på banorna. Det finns Donkey Kong Minigame, som dert var Bowser minigame. Alltså både och, fast de har egna.
Skrivet

om du vill varva spelet så ska du klara story mode me alla gubbar o gö massa annat kul som t.ex. bygga egna bilar me kanoner som man kan köra me i tournament på olika svårighetsgrader o det finns massa kul saker på spelet

Skrivet
om du vill varva spelet så ska du klara story mode me alla gubbar o gö massa annat kul som t.ex. bygga egna bilar me kanoner som man kan köra me i tournament på olika svårighetsgrader o det finns massa kul saker på spelet
Vad kul att du också har spelat. Vilken r din favoritgubbe. Jag har varvat Story Mode med en gubbe. Hur långt har du kommit?
Skrivet
Jag undrar en sak angående MP5 :D

Är det mycket olikt 4:an eller är det mycket bonus som inte fanns på 4:an? Värt att önska sig i julklapp? :D

Det är jättemycket olikt 4:an och det är absolut värt att önska sig det i julklapp.
  • Skapa ny...