HerrHubba_Bubba Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 E det sant att man kan få handen?? finns det andra såne hemliga gubbar efter mr. game and watch???? och hur får amn dom då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 E det sant att man kan få handen?? finns det andra såne hemliga gubbar efter mr. game and watch???? och hur får amn dom då? Mr.game and watch: Klara target mode med alla 24 gubbar.... eller så kan du spela över 1000 versus mode Handen kan man inte få vad jag vet.... och det finns nog inga gubbar efter Mr.game and watch Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 man kan inte få handen jag lovar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 jag tror dig eftersom jag inte lyckats få tag i den.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HerrHubba_Bubba Skrivet 6 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 men vissa säger att man kan göra det när ma gör nåt med kirby Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 nej det där funkar inte o om han skulle finnas skulle alla ta honom o flygga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HerrHubba_Bubba Skrivet 6 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 hehe ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 jag har klarat d med kirby (sk*t svårt) men inget hände efter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 neej...samma här...jag brukar ofta va kirby och klara det men inget händer.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 Detva kirby Very Hard och Adventure... Inget hände som ni sa.. Men de va S*itsvårt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 Tro inte på sånt där.Är det någon gubbe eller bana som är sk*t svår att få så är den troligen falsk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 Detva kirby Very Hard och Adventure... Inget hände som ni sa.. Men de va S*itsvårt... Det ända man får är bevis att man klarat Adventure eller vad detr var på Very Hard. Men ta det i en annan skriven SSBM-Tråd! Det är onödigt med 20 olika trådar om samma sak! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg