Smaragd Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 Det med handen är iallafall falskt... Och det finns inga gubbar efter Game&Watch!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 Jag har hört om Crazy Hand också istället för Master Hand på Very hard, stämmer det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 -asso om man har gameshark so min polare fick han giga bowser asso en gbbe sen fick han ,, crasy hand & master han i samma gubbe prsice som zelda och sheak men på den japanska versionen kan man få sonic tails och ala dom gubbarna så det går inte och få dom på erupeiska versioner bara på pal versioner eller på gameshark (som e nåon fusk sak Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 Det var ett Inbyggt GS i mitt GC. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 va vart köpte du ditt gc igentligen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 Haha gick du på det? Från utlandet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 ja det e klart du har ju sonic och tails (vad du säger) på melee asso och det e klart jag kan tro på det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 Är det nån som har fått Crazy hand trofèn :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 tror inte de Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prince_goku Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 kan man få den?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bowserboy Skrivet 9 December 2003 Rapport Dela Skrivet 9 December 2003 men den går inte att få punkt slut......... trofen den går att få me inte handen......... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dawe 1337 Skrivet 9 December 2003 Rapport Dela Skrivet 9 December 2003 Jag har hört att man kan få Simon i spelet...F*an vet jag vem simon e men iaf..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg