Gäst 0012 Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 är dem där två spelen bra asså jag har tänkt att köpa ett spel men jag vet inte vilket är den bra dragonball.vad är det för speltyp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 typ som pokemon...man går runt med en gubbe tex trunks och sen möter man fiender på vägen...de går runt på banan...det är asbra.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 Man klarar det för fort,annars är det bra (tvåan alltså). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 10 December 2003 Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 Ettan är dålig.För lite attacker kort speltid och kass grafik Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 hej alla! jag har lite problem på tvåan... jag e vid dr.gero's labb men dom här som stänger av strålarna till labbet dom har jag bara stängt av två stycken jag vet inte var den tredje är... om ni vet svaret så skriv till mig eller adda mig på msn..... för jag går nästan aldrig in på detta forumet... min msn är [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 nu går jag in!!! nu spelar de ingen roll Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 skriv inte 2 inlägg i rad...jag tycker du borde köpa det...men som sagt klarar man det på kanske 60 timmar.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 19 December 2003 Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 de e för mycke snack på splet tycker jag allafall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg