Legend_gamer Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 (redigerat) Vad tycker ni jag ska heta av ice , frost lr icy? Jag väntar först till poängen på banken har ökat! Redigerat 28 Augusti 2004 av Entei Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ALIEN Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 jag tycker att du ska heta ice dragon eller fire dragon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agaf Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 Het Nordic Ice ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 28 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 Jag tycker mest om frost!lr froost Men inte ice dragon Jag tycker själv att entei är ganska nördigt!... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agaf Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 eller om du tycker om kalla grejer så het typ elektrolux Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 28 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 Jag gillar is men fattar ingen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 het Frooz ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 28 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 Ja eller froozed är ganska bra tar kanske det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 Ja eller froozed är ganska bra tar kanske det! Frooz låter coolare tycker jag :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agaf Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 >-frooztface-< är bra tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ALIEN Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 jag tycker Frooz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 Varför inte Frosty elelr Frostye eller Frosteye ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.