Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

L!nk: Jag också XD

Jaja... men den bron du snackar om... ifall du är hemma hos link (i light world :))

och ska till den första templet (åt öst) så kommer du att passera en bro... den bron... ifall du inte fattar denna förklaringen så ifall du är i dark world, den bron där du måste använda hammaren för att komma förbi... under den fast i light world...

Skrivet

L!nk: Jag också XD

Jaja... men den bron du snackar om... ifall du är hemma hos link (i light world :))

och ska till den första templet (åt öst) så kommer du att passera en bro... den bron... ifall du inte fattar denna förklaringen så ifall du är i dark world, den bron där du måste använda hammaren för att komma förbi... under den fast i light world...

ingen fara bron hittade jag snabbt. sen tog spelet slut :( . det var inte så kul, men jag får väll ta mig igenom det igen eller nåt. *suckar*

finns det några liknande spel?

Skrivet

du menar att du blivit Game Over tre ggr?

Jag vet inget om vad som händer då, men att det tar slut förstår jag inte.

Har själv inte råkat ut för det tre ggr på samma spel...

Skrivet

nej nej nej :P du missförstår.. jag uttryckte mig "sen tog spelet slut" men det kan också säjas: sen klarade jag spelet, vilket betyder att den finns nåt mer att göra pådet, då är spelet "slut" :D

• Skapa ny...