Chihuahua Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 nej, allvar alltså, det ska ha varit nån stolle som lyckades utan den. Hur han gjorde det övergår mitt förstånd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
L!nk Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 deee har jag på gba >D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 L!nk: Jag också XD Jaja... men den bron du snackar om... ifall du är hemma hos link (i light world :)) och ska till den första templet (åt öst) så kommer du att passera en bro... den bron... ifall du inte fattar denna förklaringen så ifall du är i dark world, den bron där du måste använda hammaren för att komma förbi... under den fast i light world... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dippsi Skrivet 4 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 L!nk: Jag också XD Jaja... men den bron du snackar om... ifall du är hemma hos link (i light world :)) och ska till den första templet (åt öst) så kommer du att passera en bro... den bron... ifall du inte fattar denna förklaringen så ifall du är i dark world, den bron där du måste använda hammaren för att komma förbi... under den fast i light world... ingen fara bron hittade jag snabbt. sen tog spelet slut :( . det var inte så kul, men jag får väll ta mig igenom det igen eller nåt. *suckar* finns det några liknande spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 öh... va? Tog spelet slut? ALTTP ska väl inte ta slut mitt i ett spel, såvida inte strömmen går eller nåt!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dippsi Skrivet 9 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 September 2004 m,jo när man har tre krafta tar det slut... :( ... eller det stor iaf "the end" så jag antar det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 9 September 2004 Rapport Dela Skrivet 9 September 2004 du menar att du blivit Game Over tre ggr? Jag vet inget om vad som händer då, men att det tar slut förstår jag inte. Har själv inte råkat ut för det tre ggr på samma spel... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dippsi Skrivet 10 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 September 2004 nej nej nej :P du missförstår.. jag uttryckte mig "sen tog spelet slut" men det kan också säjas: sen klarade jag spelet, vilket betyder att den finns nåt mer att göra pådet, då är spelet "slut" :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 10 September 2004 Rapport Dela Skrivet 10 September 2004 okej. Men det går alltid att gå in i det gamla spelet igen och fortsätta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvampu Skrivet 12 September 2004 Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 Tyver. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dippsi Skrivet 17 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 September 2004 hehe ne inte med simulator...... inte min asså, dom är ju olagliga!! *host host* simulatorn funkar inte riktigt så... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg