Netsire Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 Hur använder man Wally jag har wally men jag vet inte hur man gör så bilden kommer in i själva cs så jag kan spray den på vägen På wally så laddar jag upp en bild jag vill ha vad gör jag sen för att få den att att komma när man sprayar på cs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 Klicka på T. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 28 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 Jaa det vet jag men då får jag en annan spray bild jag inte viill haa jg har gjort en själv men jag vet inte hur jag får den att fugera på cs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 Då vet jag inte, nöj dej med dom andra så länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 2 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 Är det nån osom vet eller???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.