Gaara of the Desert Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 (redigerat) nån som åker skateboard?I alla fall här kan ni disskutera teknik och problem med trick och vilken bräda ni vill ha och hur mycket den kostar!Här är en bild av min bräda en rattray Zero samma märke har jag på min ava om ni kollar ordetligt så finns det rött (z) med ett e ett r och ett o som betyder zero med det stora z:tat Redigerat 28 Augusti 2004 av red Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
samfisher Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 Jag Skejtar Men Har Ingen Bild på min skateboard...Iallafall!Det är en Grå Shuvit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaara of the Desert Skrivet 29 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 Okej men om du vet vem som spånsrar din bräda kan du söka på google på bilder om namnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.