Shadowbeing Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 Xenon är X-Box 2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 konstigt om marioparty 6 kommer finnas till Xbox 2?????? Annars tror jag att Marioparty 6 kommer till Gamecube medans 7:an går till konsolen efter GC.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 konstigt om marioparty 6 kommer finnas till Xbox 2?????? Annars tror jag att Marioparty 6 kommer till Gamecube medans 7:an går till kkonstigt om marioparty 6 kommer finnas till Xbox 2?????? Annars tror jag att Marioparty 6 kommer till Gamecube medans 7:an går till kkonstigt om marioparty 6 kommer finnas till Xbox 2?????? Annars tror jag att Marioparty 6 kommer till Gamecube medans 7:an går till konsolen efter GC....onsolen efter GC....onsolen efter GC.... Jag skulle bara testa att citera flera, konstigt om marioparty 6 kommer finnas till Xbox 2?????? Annars tror jag att Marioparty 6 kommer till Gamecube medans 7:an går till konsolen efter GC.... Varför skulle det komma till Xbox 2??!! Faan om det gör det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 med "konsolen efter GC" menade jag naturligtvis nintendos nästa konsol. roligt om ett marioparty kom till GBA också. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 med "konsolen efter GC" menade jag naturligtvis nintendos nästa konsol. roligt om ett marioparty kom till GBA också. =) Jaha, men har jag sagt något annat eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 du skrev ju Varför skulle det komma till Xbox 2??!! Faan om det gör det. Varför skulle det komma till Xbox 2??!! Faan om det gör det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 du skrev ju Varför skulle det komma till Xbox 2??!! Faan om det gör det. Varför skulle det komma till Xbox 2??!! Faan om det gör det. Jaha, men du skrev ju också något om det. Att det var konstigt om det skullr komma till Xmox 2. Så därför skrev jag så. Förstår du nu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 aah, nu ja =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 aah, nu ja =) Fast den heter ju naturligtvis inte Xmox 2, utan den heter xbox 2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zero Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 fast xmox 2 lät mycket coolare än xbox 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 fast xmox 2 lät mycket coolare än xbox 2 Nej! Xmox låt som någon slags grispudding av Mos. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zero Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 fast xmox 2 lät mycket coolare än xbox 2 Nej! Xmox låt som någon slags grispudding av Mos. du beskrev xbox perfekt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg