Gäst 0012 Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 admin om du låser tråden ge bara inte varning. du vet moderatoren han fick 4 varningar men nu så har han gjort en ny användare som heter FBK rulez o man får väl inte göra 2 användare.moderator ni kan också kolla på det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 Ta det i PM till admin... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 man kan inte pm honom längre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 isåfall borde han stänga av moderatorens andra andvändare :mrgreen: :mrgreen: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 varför kan man inte PM:a han längre :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 Gameking: undrar jag med.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 borde sparat hans medelande så jag kunde byta ämne på dem hehe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
monkeyisland Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 man borde ju kunna PMa han Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 mm,tycker så.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FBK rulez Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 admin om du låser tråden ge bara inte varning. du vet moderatoren han fick 4 varningar men nu så har han gjort en ny användare som heter FBK rulez o man får väl inte göra 2 användare.moderator ni kan också kolla på det Haha du har fått allt bakom tassen..JAG är Moderatorens border Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 nej därför du sa igår det var jag så sa du jag är skyldig så säger du här så betyder det att det är du Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 ne d kan du inte, på din profil står d att du heter Larsson men han heter wiklund Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg