💬
Logga in
Fuska.se

Sämsta Låt

140 svar · startad

Nivå 11 · Veteranfuskare

Han kasnke är dagis-tönt?

Nivå 5 · Fuskare

Vem vet? ^^

Nivå 1 · Novis

MrCool, hej hej monika DOM SUGER HÅRT :angry:

Nivå 11 · Veteranfuskare

Mister Cool AEGER ju lätt >_>

Nivå 5 · Fuskare

XD

Dom är stora i mun. :angry:

Nivå 11 · Veteranfuskare

Nej deras munnar är ej stora >_>

9 Nov 2004

Ja hjälp! hip hop oxå........

RAP OCH HIP-HOP är ju bäst rockband är typ bra men jag gillar inte stilen.50cent är bästA HIP-HOP bandet Rappar låt är grymt oje.Deras Munnar är söta :kung:

Senast ändrad:

Nivå 11 · Veteranfuskare

Snook rapppar bäst tycker jag

JAJAJAJAJA...jag vet att ni ching chong:are håller me varandra men vafan...0013 är ju så j*vla näsvis! Da buzz är nog de sämsta jag hört....

Nivå 11 · Veteranfuskare

Metallica är det sämsta jag hört

Nivå 5 · Fuskare

Ching Chong:are? o.o; 0013 kanske är näsvis men du tjatar om samma sak hela tiden, vilket inte gör dig bättre än honom i uppförande o.o;

Nivå 6 · Fuskare

Allt nytt svenskt (på svenska och på engelska i stil med the hives), allt i Britney Spears stil,all hiphop,rap och liknande. Allt på Nrj och Rix Fm. Nästan alla låtar på MTV och Z och tillslut alla låtar på MTV UP NORDIC!

Jag skrev det så här för annars skulle det blivit en jätte lång lista med dåliga låtar/artister/grupper.

Dom som gillar dom här sakerna får göra det men jag tycker att det är sämst! :P

Rix fm är för bögar!!

Allt nytt svenskt (på svenska och på engelska i stil med the hives), allt i Britney Spears stil,all hiphop,rap och liknande. Allt på Nrj och Rix Fm. Nästan alla låtar på MTV och Z och tillslut alla låtar på MTV UP NORDIC!

Jag skrev det så här för annars skulle det blivit en jätte lång lista med dåliga låtar/artister/grupper.

Dom som gillar dom här sakerna får göra det men jag tycker att det är sämst! :P

snacka inte skit om the hives!de är bäst!

HIVES ÄR JU BRA!!!!!!!!

japansk musik är faktisk jävligt mycket bättre än metallica.metallica e fjantar!

JAJAJAJAJA...jag vet att ni ching chong:are håller me varandra men vafan...0013 är ju så j*vla näsvis! Da buzz är nog de sämsta jag hört....

Äh hålkäften och jag är inte kines .Det är bara små barn som säger ching chang chong.RIX FM suger hårt hatar Metallica.

Senast ändrad:

Nivå 11 · Veteranfuskare

Vi borde göra en Anti Metallica klubb -_-

Vi borde göra en Anti Metallica klubb -_-

aa det borde vi!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in