Pappioll Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 :D Åhhhhhh jag bara längtar till Dead or Alive: Ultimate släpps!!!! :rolleyes: Finns det ett roligare spel än alla dead or alive? och nu så kommer DOA: Ultimate... :wub: asså fatta kul de kommer vara :lol: man kan tillochmed vara i Xbox Live!! åhh ja bara längtar o längtar.... mn de skulle egentligen släppas i Oktober men de blev fösenat... :( och nu ska de släppas den 8 november :unsure:det e ju jätte långt kvaaar!!! ja kan bara inte sitta still när jag hör dead or alive.... aja alla DOA fans....de e en lång tid kvar innan vi kan få spela DOA: Ultimate.... satsa på spelet!!!! ni kommer att älska det!!! PS: om de e nånn som vill se en cool DOA: Ultimate video gå bara in på den här sidan: My Webpage Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 det kommer att bli coolt att köra mot andra dessutom så har dom ju anpassat alla doa spel till xbox. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 jo det är så jäkla bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 jo det är så jäkla bra vad menar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 jo jag har sett en film på det och jag är ett doa fans också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 jo jag har sett en film på det och jag är ett doa fans också inte större mig................ ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 (redigerat) verkar bli rätt skoj. Men är det mer än jag som tycker att dom spelen är överdrivet porriga? man vågar f*n inte spela det i samma rum som ens föräldrar ffs. iof min mamma är ju überkänslig mot allt sånt :P Redigerat 30 Augusti 2004 av Kassler Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 synd att man inte kan få se en skymt av brösten genom en kod..... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 synd att man inte kan få se en skymt av brösten genom en kod..... :( Men mog1 hörru.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 (Halo_Master @ 31/08-2004 13:40:13) synd att man inte kan få se en skymt av brösten genom en kod..... :( Men mog1 hörru.. Jag är bara lite "doa" intresserad......... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wuurds Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 hahaha Äg ! :P. håller med dig pippo ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 hahaha Äg ! :P. håller med dig pippo ;P inte kan man ro för att dom är så snygga..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg